ח"כ ברקת: "צריך להחזיר את האיום האיראני לסדר היום"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ברקת: "צריך להחזיר את האיום האיראני לסדר היום"

חה"כ ניר ברקת לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית: "אני מנצל את העובדה שיש לי קשר טוב עם הסנטורים האמריקאים כדי לשכנע בעלי דעה שזו הזדמנות מצוינת לנצל את המשבר בין אוקראינה לרוסיה – להבהיר לעולם את הסיכון הגדול באיום האיראני שירד מסדר היום. צריך להחזיר אותו בענק"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניר ברקת שוחח עם אבי רבינא במהדורה המרכזית על סבב ההסברה שהוא עורך בימים אלה בארה"ב: "אני מנצל את העובדה שיש לי קשר טוב עם הסנאטורים האמריקאים והמטרה שלי היא לשכנע בעלי דעה. זו הזדמנות מצוינת לנצל את המשבר בין אוקראינה לרוסיה – להבהיר לעולם את הסיכון הגדול באיום האיראני", אומר ברקת.

לדבריו "הנושא האיראני ירד מסדר היום וצריך להחזיר אותו בענק ובשביל זה אני פה. האינטרס הישראלי הוא להבהיר לעולם שחייבים לבלום את התוקפנות האיראנית, ושהם מתכוונים לתקוף את ישראל בכל נשק שיש להם.

ברקת הוסיף "אני מציע להמשיך בסנקציות נגד הרוסים ולהרחיב את הסנקציות נגד האיראנים. אני רואה הזדמנות גדולה לעשות את ההקבלה הזו בין איראן לרוסיה. לשמחתי הם מקשיבים".

ברקת התייחס לכך שהסכם הגרעין על סף חתימה: "הייתי מצפה מראש הממשלה להגיע לוינה ולדבר עם האמריקאים".

הוא מתח ביקורת על התנהלות ממשלת בנט בנושא המלחמה באוקראינה: "חוכמה לא הפגינו באירוע הזה, לא נוכל לאורך זמן להישאר או"מניקים. אנחנו שייכים לעולם הנאור ולא יכולים להסכים לאלימות  -ובאותה מידה להראות לעולם שצריך להקדים תרופה למכה גם בעניין איראן. בעניין הזה אנחנו חייבים ליישר קו עם האמריקאים".

הוא הביע את דעתו בנושא משבר הפליטים: "אנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית וצריך לשמור על הרוב היהודי במדינה, אנחנו נעשה הכל בשביל לקלוט את כל הפליטים היהודים ואם נידרש בשוליים גם לתת אשרת שהייה זמנית לאוקראיני במצוקה יש לשקול את זה – אבל לא כפתרון קבע".

עוד הוסיף ברקת בנושא האיראני: "אנחנו צריכים להכין את הקרקע בעולם שאם האיראנים יתקפו אותנו נפגע בטהרן. לא מדברים על זה בישראל. כאילו אין בעיה. האיראנים מסתכלים על חוסר המענה האסטרטגי של המערב כלפי רוסיה והם רואים פה הזדמנות לתקוף אותנו".



0 תגובות